10 דוגמאות נהדרות לקופירייטינג (+ מסירות עבור קופירייטרים)

תוכן העניינים

כמה שימושי יהיה לרשימה שימושית של דוגמאות קופירייטינג נהדרות המסומנות להשראה?

עותק מחליק של דוגמאות איכותיות המעוררות אותך לכתוב עותק מרתק של אתרים, חלונות קופצים מעוצבים ודואר אלקטרוני המשתמע משכנוע.

החשוב מכל, כמה נפלא יהיה להבין מדוע אותן דוגמאות קופירייטינג יעילות כל כך ואילו טכניקות אתה יכול לגנוב כדי לשפר את הכתיבה שלך?

זה מה שתמצא כאן. טיפים חמים, עצות מוחשיות ומשאבים לקחת את הפרסומות, תגי התגים ושאר עותקי המכירה שלך ממה לידיעתך.

בואו נצלול פנימה.

מה הופך את הדוגמאות האלה לקופירייטינג לטובות לקובץ ההחלקה שלנו?

אתה מכיר את המודעות האלה בגוגל ובפייסבוק? מה עם כל הדברים האלה בתיבת הדואר ששכחת שעליהם אתה מנוי? אלה דוגמאות לקופירייטינג.

אך האם הם דוגמאות קופירייטינג נהדרות ? כנראה שלא.

קופירייטינג נהדר הוא כאשר המילים מחייבות אותך לשבת, לשים לב ולעשות משהו.

אתה מבין, קופירייטינג רוצח מעורר תגובה רגשית המושרשת עמוק כל כך בפסיכולוגיה שלנו, עד שאנחנו לא מסוגלים לשלוט בה. רגשות כמו חמדנות, חמלה, קנאה, הצורך להיות שייך או פחד להחמיץ.

קופירייטינג טוב אומר, ' תאמין לי, יש לי את הפיתרון. אתה יכול להפסיק להסתכל . 'וזה מה שהדוגמאות שלנו עושות.

זה יכול להיות פשוט כמו לכתוב עותק שמפתה אותנו עם משהו בחינם. או לשכנע אותנו להוציא כסף גדול כי זה מגביר את ההערכה העצמית שלנו ואת הערך החברתי.

כמו הקלאסיקה הזו משנת 1958 מאת "אבי הפרסום", דייוויד אוגילבי:

דוגמה לקופירייטינג מס '1: דף הבית האמפתי

שנייה אחת. אולי שניים. זה כל הזמן שיש לך לשכנע אנשים להמשיך לקרוא את עותק האינטרנט שלך.

אז אתה צריך למשוך אותם מיד. כמו דף הבית הזה מאת מארי פורליו :

מדוע זה יעיל

אתה צריך לבקר באתר כדי להשיג את האפקט המלא, אבל הנה הסיבה שזו יצירה נהדרת של קופירייטינג:

ראשית, המיקוד הוא עליך. הצהרת הפתיחה שלה חמה, מעודדת ואמפתית. כמו חיבוק גדול מאמא שלך.

גלול מטה והאמפתיה ממשיכה בביטויים כמו, " אתה לא צריך להשיג את זה מושלם, אתה רק צריך להביא לזה לדרך ."

אין מכירה קשה, אין צורך בכרטיס אשראי. היא שואבת אותך למשאבים בחינם ולחצני קריאה לפעולה גדולים (CTA).

ואז היא משכנעת אותך בהמלצות של לקוחות מאושרים ותמיכה מרשימה של אופרה ווינפרי וריצ'רד ברנסון.

טכניקות קופירייטינג שאתה יכול לגנוב

  • אמפתיה: דמיין את הקהל שלך. מהן נקודות הכאב שלהם? השתמש ב'אתה 'ולא ב'אני' או 'אני'. ספר להם סיפור שיוצר קשר כדי לגרום להם להרגיש מובנים ומוערכים.
  • הוכחה חברתית וסמכות: זוהי טכניקת בניית אמון. השתמש בהמלצות לקוחות והציג ניסיון, כישורים או כישורים רלוונטיים.
  • קריאה לפעולה: העבירו את המבקרים באתר באמצעות כפתורי CTA מועילים כמו של מריה: 'הורד', 'צפה עכשיו' ו'היה השראה '.

דוגמה מס '2 לקופירייטינג: לוח המודעות בעל הלם ההשפעה

שלטי חוצות מכוונים בדרך כלל לנהגים. הם צריכים לתפוס תשומת לב ולהשאיר רושם מתמשך בזמן שהמכוניות ממתינות.

זו דוגמה מושלמת:

מדוע זה יעיל

לוח מודעות זה מוכר מסר רציני עם השפעה רבה. פשוטו כמשמעו.

ההודעה מיידית. זה נגח במוח שלנו באמצעות 4 מילים ותמונה אחת. וזה עוד יותר חזק כי הם קימטו את לוח המודעות בפועל בנקודת ההשפעה.

עותק נהדר הוא לא רק על מילים. ההקשר, הפריסה והקשר של המילים והתמונות חשובים לא פחות.

טכניקות קופירייטינג שאתה יכול לגנוב

  • הלם מעורר: רגשות שליליים כמו הלם ופחד עובדים כמו גם חיוביים. על אילו רגשות תוכלו לשייך את המוצר שעליו אתם כותבים? אילו מילות כוח עשויות לעורר רגשות אלה?
  • טון: השתמש תמיד בטון קול מתאים לקהל ולהודעה. שלט החוצות הזה מושלם – רציני, אבל פשוט.
  • סדק. אם אתה יכול להגיד את זה בארבע מילים, אל תשתמש יותר. אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג קיצור היא לגזור שמות תואר וסופרלטיבים מיותרים כמו 'מאוד'.

דוגמה לקופירייטינג מס '3: הקופץ המצחיק

חלונות קופצים. כולנו שונאים אותם, אבל כולם משתמשים בהם.

אבל לפעמים קופץ קטן ועצבני מבקש סליחה. כמו זה מ דוא"ל ממש טוב :

מדוע זה יעיל

זה מתנצל. הוא יודע שזה מעצבן, ולכן הוא משתמש בקסם חצוף כדי לזכות בך.

הגחמה הזו נמשכת בשדה 'שם' שם היא משתמשת בשם מטופש כדי להראות היכן אתה צריך להזין את פרטיך.

רק תחשוב: אם דוא"ל ממש טוב יכול להפוך את הקופץ שלו לשווה קריאה, שאר האתר חייב להיות נהדר.

טכניקות קופירייטינג שאתה יכול לגנוב

  • כותרת טובה: תעשה את זה מצחיק, חצוף, שנוי במחלוקת – הכל חוץ משעמם .
  • הומור: אם אתה יכול להעלות חיוך, אתה באמצע הדרך לגיור. הנה איך אתה עושה את זה טוב.
  • כנות: חלונות קופצים הם כמו זבובים. אתה רק רוצה להחליף אותם מהדרך שלך, אז תהיה כנה בנושא וייתכן שתזכה בכמה לבבות (וכתובות לרשימת הדוא"ל שלך).

דוגמה לקופירייטינג מס '4: הדוא"ל המרתק

כמה הודעות דוא"ל אתה מוחק מבלי לפתוח? ומה גורם לך לפתוח את האחרים?

בדרך כלל זה בגלל:

  1. אתה סומך על השולח ורוצה לשמוע מה יש לו לומר, או
  2. אינך יכול לעמוד בפני שורת הנושא.

אף אחד לא יודע את זה טוב יותר מאשר לורה בלגריי מ שרימפס מדברת , מלכת שיווק הדוא"ל, ששיעור ההמרה שלה הוא דרך הגג.

הנה מייל טיפוסי של לורה, השני ברצף קבלת הפנים שלה למנויים חדשים:

מדוע זה יעיל

ללורה יש אחד הקולות החזקים ביותר בעולם הקופירייטינג. היא כותבת כמו שהחבר הכי טוב שלך היה עושה. היא מצחיקה, חסרת יראת כבוד, כדורית וישרה.

השפה שלה היא אינטימיות מלאה והומור, אבל מעל לכל, היא איש מכירות מיומן. היא כמו טיל מחפש חום, במשימה לגרום לך להקליק (תוך כדי מקסים הגרביים).

טכניקות קופירייטינג באימייל שתוכלו לגנוב

  • קו הנושא : אם זה מבאס, זה לא נפתח. הפוך את זה למסקרן, עורר את סקרנותם, והימנע מכל מה שנמכר מכדי (אלא אם כן זה לא ניתן לעמוד בפניו, כמו 'חינם' או 'רק שעתיים שנותרו').
  • דע את הקהל שלך: כתוב כאילו אתה מכיר אותם – שהדוא"ל מיועד לעיניהם בלבד. דמיינו את הקורא, הכירו את צרכיו ועשו זאת לשיחה.
  • העתק הדוק: שמור על כתיבתך הדוקה ומכוונת. השתמש בפעלים פעילים, חתך את הלשכה , והפוך כל מילה לספירה.
  • קריאה לפעולה: כלול תמיד קריאה לפעולה ולפחות PS אחד – האם ידעת שאנשים גולשים לעיתים קרובות לראשונה ל- PS?

דוגמה לקופירייטינג מס '5: דף הנחיתה שאין לעמוד בפניו

כאשר אתה לוחץ על קישור CTA, לעתים קרובות זה לוקח אותך לדף נחיתה, שיש לו משימה מאוד ספציפית – להמיר לקוחות פוטנציאליים לקונים או מנויים.

הנה דף נחיתה מ MasterClass , אתר שמעביר שיעורי וידאו מהמומחים המובילים בעולם בנישה שלהם, כמו גורדון רמזי.

מדוע זה יעיל

MasterClass הוא כמו אוניברסיטה מקוונת שבה הפרופסורים הם ידוענים. תאר לעצמך את סמואל ל 'ג'קסון מלמד אותך על משחק, או את אנה ווינטור המדריכה אותך למנהיגות!

פרט לעיצוב יפהפה, עם תמונות וסרטונים איכותיים, דף נחיתה זה מוציא כל טריק מכירות והמרות בספר, כגון:

  • כפתור קריאה לפעולה מעל לקפל.
  • הסחות דעת מינימליות בניווט. זה רוצה שתתמקד בשיעור של גורדון רמזי.
  • בסרטון, גורדון מבטיח, " כל מה שלמדתי חשוף במאסטרקלאס הזה ". זו הצעת ערך משכנעת.
  • טיזרים, נגררים ודוגמאות כדי שתוכלו לנסות לפני שאתם קונים.
  • טופס הרשמה להצטרפות לרשימת הדוא"ל שלהם.
  • פירוט תמחור של מה שאתה מקבל עבור הכסף שלך כדי לחזק את הצעת הערך.
  • שאלות נפוצות שנועדו למחוק את זכר הספק האחרון.

טכניקות קופירייטינג שאתה יכול לגנוב

  • הוכחה חברתית : אולי אין לך את גורדון רמזי כהוכחה חברתית, אלא השתמש במה שאתה יכול, כמו המלצות של לקוחות, או בפרסים והישגים של הלקוח שלך.
  • קריאה לפעולה: בדף זה ישנם 3 כפתורי מנוי, ועוד אחד למנוי מתנה, שהוא גאון. האם זה יעבוד לעסק המקוון שעליו אתה כותב?
  • יצירת רצון: בעותק הגוף נכתב, " אתה לא סתם לומד מתכונים, אתה לומד כיצד לקחת את הבישול שלך לשלב הבא ." יתרונות שאין לעמוד בפניהם עבור חובב ביתי. מה הקהל שלך ימצא שאין לעמוד בפניו? הראה להם כיצד המוצר יכול לשנות את חייהם לטובה. זכו בלבם ובמוחם עם סיפור . ואל תחשוב שזה חל רק על מוצרי צריכה. קונים מוצרי SaaS בהיי-טק מגיבים גם לטריגרים רגשיים בדף נחיתה, מקרה מקרה או כל עותק מכירות.

דוגמה לקופירייטינג מס '6: דף השאלות הנפוצות אמין

אם אתה חושב שנוצרו שאלות נפוצות לענות על שאלות, חשוב שוב. הנה כמה מהסיבות שארגונים כוללים דף שאלות נפוצות באתר שלהם:

  • זה מציג את המומחיות, האמינות והסמכות שלך.
  • מושך אנשים לאתר שלך על ידי מענה לקריטריוני החיפוש שלהם, מה שמעניק לך הרבה הזדמנויות SEO.
  • זה עוזר להתגבר על התנגדויות ולהניע אנשים לקראת החלטת רכישה.
  • זו דרך נהדרת לספר לאנשים מה אתה רוצה שהם יידעו על המוצרים שלך מבלי לגרום להם להישמע כמו מכירה.

וזה דורש קצת ידע בקופירייטינג. רק תשאל את מקדונלדס:

מדוע זה יעיל

מקדונלד'ס הוא ג'אגרנאוט לשיווק תוכן, כפי שמדגים דף השאלות הנפוצות .

ראשית, השאלות ממוטבות מאוד כדי לענות על מילות מפתח וביטויים המשמשים בגוגל כגון 'האם אחת מחנויות מקדונלד'ס מוכרת צ'יפס מתולתל?' לא קורה, אך מדוע להחמיץ את ההזדמנות לתפוס את תשומת לב של אנשים ששואלים.

מקדונלדס זולה ונוחה, אך האוכל שלה אינו מפורסם ביתרונות הבריאותיים שלו. במקום להימנע מהפיל בחדר, שואל דף השאלות הנפוצות ואז מדריך בצד את השאלות הדביקות יותר, כך:

רוב הקישורים בתשובות מפנים אנשים לדפים אחרים ולתכנים באתר, מה שעוזר לשמור על המבקרים ולהגביר את SEO שלהם. ועם פונקציית חיפוש גלויה ביותר בראש העמוד, זה כמו ספריה לכל האתר.

טכניקות קופירייטינג שאתה יכול לגנוב

  • בניית אמון: עם כל תשובה מקדונלדס אומרת: אתה יכול לסמוך עלינו שנקשיב לך, ונמסור את מה שאתה רוצה. הוא משתמש בביטויים כמו " זה משהו שאנחנו יודעים שלקוחותינו רוצים " ו" הגיע הזמן לארוחת הבוקר לכל היום. למה? בגללך! ”חשוב על הדרכים בהן אתה יכול לענות לדאגות הלקוחות ולמשוב כדי לבנות אמון בשאלות הנפוצות שאתה כותב.
  • טון שיחה: השתמש בטון שיחות ידידותי, אך וודא שהוא מתאים לקהל שאתה כותב עבורו. מקדונלד'ס משתמש בביטויים כמו " שאלה נהדרת " ו- " גורם לך לאחל שיהיה לך שאלה כרגע, לא?

דוגמה לקופירייטינג מס '7: מודעות הרשתות החברתיות המשכנעות

כולנו מכירים את הקו הקלאסי הזה מארנסט המינגווי:

למכירה: נעלי תינוקות. מעולם לא נלבש.

זה אולי עותק המודעות הגדול ביותר בכל הזמנים משום שהוא מעלה סיפור שלם בשש מילים בלבד, כל אחת נוטפת רגש.

אין שום ציוץ, לינקדאין או פייסבוק שתואם למדי את כשרונו של המינגווי, אך העקרונות של כתיבת מודעות ברשתות החברתיות זהים. אתה צריך להיות קצר ורלוונטי, תוך כדי אריזת אגרוף משכנע.

L'Oréal Paris מתקרב עם מודעה זו:

המודעה – סרטון בן 6 שניות בהשתתפות השחקנית אווה לונגוריה – מכוונת לנשים שרוצות להיפטר מיידית משורשיהן האפורים.

מדוע זה יעיל

הטקסט מעל הסרטון מגיע לנקודה: " כיסוי מיידי לשורשים אפורים? "זה מעלה את הבעיה ואת שוק היעד בחמש מילים.

בסרטון, אווה לונגוריה מדגימה את המוצר, מצווחת בהנאה ואומרת " אני לא יודעת ממה זה עשוי אבל זה קסם ."

למי אכפת ממה הוא עשוי! אם זה עובד עבור אווה לונגוריה, זה יעבוד עבור כל אישה אחרת שרוצה להיראות כמו אווה לונגוריה.

ובגלל זה המודעה כל כך יעילה.

טכניקות קופירייטינג שאתה יכול לגנוב

  • רלוונטיות: היתרון של מדיה חברתית הוא שאתה יכול לבחור את קהל היעד שלך לפי מין, גיל, תחומי עניין או עד לסיכה על המפה. ודא שההודעה שלך ממוקדת ורלוונטית בדיוק לצרכים שלהם, והעביר מסר שהם יבינו, באופן מיידי.
  • יתרונות על פני תכונות: תשכחו מהתכונות, התמקדו ביתרונות. איך המוצר שלך יפתור את הבעיה שלהם או ישפר את חייהם?
  • הדגמת מוצרים: אם אתה יכול להדגים כיצד המוצר או השירות שלך פועלים, עשה זאת. זו אחת מטכניקות המכירה היעילות ביותר.

דוגמה לקופירייטינג 8: תיאורי המוצר 'קנה אותי עכשיו'

כמה פעמים לחצת לפרטי מוצרים באתר מסחר אלקטרוני, רק כדי למצוא תיאור חסר שמשאיר אותך קר?

אבל אם ביקרת אי פעם באתר באתר של Method וקראת את התיאורים החלומיים של מוצרי הניקוי שלהם, תדע כמה קשה לעמוד בלחיצה על כפתור 'קנה עכשיו'.

מדוע זה יעיל

בואו נודה בזה, סבון כלים ושטיפת ג'ל ביד הם לא המוצרים הכי סקסיים. אך שיטה משתמשת בשפה דינמית ובמטפורות כדי להעלות תמונות של פאשניסטות (" צבעים מגוונים ") … טיולים בינלאומיים (" צלע גבעה שטופת שמש בטוסקנה ] ") … ואורחות חיים מעוררי קנאה (" שעה מרגיעה בספא ").

מדוע תרצה לקנות כל סוג אחר של סבון?

טכניקות קופירייטינג שאתה יכול לגנוב

  • יתרונות על פני תכונות: השיטה אומרת לך שסבון הכלים שלהם יביא אותך לטוסקנה. מהם היתרונות של המוצר עבור הקהל שלך?
  • שפה חושית: כל אחד מהתיאורים של השיטה הוא חוויה מיני, שמעורר את דמיונו של הקורא, כמו " הניחוח הפריך של בזיליקום טרי חתוך ברוח ". איזה סיפור אתה יכול לשזור על המוצרים שלך שיתפסו מצב רוח או רגש? באיזו שפה עסיסית אתה יכול להשתמש בהם כדי לגרום להם להרגיש, לטעום, להריח או לחוות את היתרונות של המוצר?
  • הומור: תיאורי המוצרים של השיטה הם גחמניים ומצחיקים. הם מאירים יום משעמם ומשמחים אותך לקנות סבון ארצי. האם אתה יכול להוסיף את אותה תחושה של פנטזיה וכיף לתיאורי המוצרים האלקטרוניים שלך?

דוגמה מס '9 לקופירייטינג: המודעה האקטואלית מעוררת השראה

מודעה אקטואלית היא כאשר המפרסם לוקח משהו שנמצא בחדשות ומסובב אותו לטובתם. כמו פרסומת זו על ידי שירות העברת כספים בינלאומי, TransferWise:

המודעה הופיעה בעיתון האוסטרלי Financial Review לאחר בירור ממשלתי בנושא המגזר הבנקאי. סגן יו"ר החקירה מתח ביקורת על ארבעת הבנקים הקמעונאיים האוסטרלים הגדולים על דמי המרת המטבע הנסתרים שלהם ואמר:

"זה מאוד מאוד פשוט. TransferWise עושה את זה … הם פשוט אומרים לך כמה אתה משלם כדי להעביר כסף. זה לא מסובך … אתה רק צריך להתנקות עם אנשים. "

מדוע זה יעיל

ל- TransferWise הוענק כדור כסף על מגש זהב, והם לא נתנו לו להתבזבז:

  • הם פעלו מיד, בעוד הנושא היה ראוי לחדשות, והציבור התעניין.
  • הם ניצלו את ההון בנושא תוך שהם נאמנים להודעות שלהם: היו שקופים לחלוטין. טעינה כמה שפחות. כמודעה למודעות למותג, היא לא הייתה יכולה להיות חזקה יותר.
  • הם פרסמו את מודעת העמוד המלא בעיתון המובחר ביותר באוסטרליה המכוון לקהל עסקי. אבל הם השתמשו בשפת הלקוחות שלהם – אנשים שחיים ועובדים ברחבי העולם – כדי להדגיש את הנחישות והיהירות של הבנקים.
  • הם לקחו בחוצפה את המתחרים הגדולים שלהם (' בנקים יקרים '), והצטיינו כבחור הקטן בסאגת דוד וגוליית, וניצחו.

טכניקות קופירייטינג שאתה יכול לגנוב

  • הומור: עם הלשון שלהם בחוזקה, TransferWise השתמשו בהומור סאטירי כדי להכניס את הסכין למתחרים שלהם ולהעניק לה טוויסט טוב. אזהרה: היה זהיר מאוד כאשר אתה משתמש בצורת הומור זו מכיוון שהיא יכולה להחזיר אש.
  • מחלוקת: אם אתה מתכוון לעשות משהו שנוי במחלוקת כמו לתת שם ולבייש את המתחרים שלך, אתה צריך לנקוט עמדה ולהאמין בשכנוע שלך. זו דוגמה מושלמת ומעוררת יראת כבוד.
  • טון הקול: המודעה נותרה נאמנה לטון הקול הארצי של TransferWise, ואפילו השליך מעט סלנג אוסי (' דינקום הוגן ') בתוך אחרת הגדרת מצח גבוהה. חשוב על הקהל שאתה כותב עבורו ועל גוון הקול שהכי יהדהד איתם.

דוגמה לקופירייטינג מס '10: שורת התגים הנצחית

תפקיד שורת התגים הוא לסכם הצעת ערך מרכזית בכמה מילים תמציתיות. זכור שורת תג נהדרת (נייקי: פשוט תעשי את זה ) ומייחדת מותג ממתחרותיה (אפל: תחשוב אחרת ).

זה יכול להיות מחמם את הלב (דיסנילנד: המקום הכי מאושר על פני כדור הארץ ), או השמדה עצמית (פולקסווגן: תחשוב קטן ).

שורת תיוג היא בדרך כלל הדבר האחרון שאנשים רואים או שומעים בסוף כל עותק שיווקי, ותפקידו לשמור על ראש המותג בקבלת החלטות קנייה עתידיות.

הנה ניתן לטעון את דוגמת הקופירייטינג הטובה ביותר בכל הזמנים של שורת תג:

מדוע זה יעיל

קופירייטר המודעה, פרנסס גרטי , העלה את התווית המפורסמת של דה בירס בשנות הארבעים, כשרק העשירים והמפורסמים קנו יהלומים.

זה יעיל כיוון שהוא חיבר ישירות בין יהלומים לאהבה נצחית (במקום עושר) וכמעט לילה – טבעות אירוסין ליהלומים הפכו לסמל הרגש ההוא. בשנת 1951, 80% מהכלות בארצות הברית ענדו טבעת יהלום, מסורת שנמשכת עד היום.

שורת התגים כל כך נהדרת, שהיא שימשה בכל מודעות דה בירס לטבעות אירוסין מאז 1948. בשנת 1956 היא עוררה השראה לכותרת רומן של ג'יימס בונד, ובשנת 1971 את שיר שירלי בסי באותו שם.

בשנת 1999 הוא נקרא על ידי עידן הפרסום 'סיסמת המאה'.

טכניקות קופירייטינג שאתה יכול לגנוב

איזו מהדוגמאות הנהדרות האלה לקופירייטינג היא המועדפת עליך?

להיות קופירייטר מעולה זה לא להיות גאון יצירתי.

זה בערך בהשאלת הרעיונות הטובים ביותר מהגאונים היצירתיים שהגיעו לפניך, בחנו את הטכניקות שלהם, והשתמשו בכתיבה שלך – בין אם זה עבור SEO, מקרה מקרה או בלוגים.

זו הסיבה שאתה צריך להוסיף סימניות לדוגמאות קופירייטינג אלה ולהמשיך לבנות קובץ החלקה משלך תוך כדי בניית כישוריך.

אבל בינתיים נשמח לשמוע ממך.

איזו מהדוגמאות האלה לקופירייטינג מועדפת עליך? האם יש דוגמה נהדרת שפספסנו?

ספר לנו בתגובה למטה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
דילוג לתוכן